Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Πώς θα χάσετε τα κιλά των εορτών!!!

Submitted on
Ενότητα
περιτα κιλα

Οι γιορτές τελείωσαν και πολλοί είναι αυτοί που βρέθηκαν με δύο – τρία κιλά παραπάνω!

Συνήθως λοιπόν αμέσως μετά τις γιορτές επικρατεί πανικός και πολύς κόσμος καταφεύγει στην εφαρμογή μη ισορροπημένων διαιτολογίων προκειμένου να χαθεί γρήγορα το βάρος. Η αλήθεια είναι ότι δε χρειάζεται να πανικοβάλλεται κανείς διότι τα κιλά των γιορτών θεωρούνται πρόσφατα αποκτηθέν βάρος και είναι εύκολο να φύγουν. Το βάρος το οποίο προϋπάρχει θα έπρεπε να μας ανησυχεί.

Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει κάποιο μυστικό που αν το εφαρμόσει κανείς θα χάσει εύκολα όλα τα κιλά που τον απασχολούν. Αυτό που μπορεί να κάνει κανείς είναι να τροποποιήσει τη διατροφική του συμπεριφορά σε διάφορα επίπεδα, καθώς και τις παραμέτρους που επηρεάζουν το μεταβολισμό, έτσι ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.

 

ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

Tips για αποτοξίνωση και επαναφορά του οργανισμού.

1.Αποφύγετε δίαιτες μονοφαγίας, οι οποίες στερούνται θρεπτικών συστατικών, εξαντλούν τον οργανισμό μας και οδηγούν σε καταστάσεις υπερφαγίας.

2.Επιστροφή στην ισορροπημένη διατροφή, η οποία είναι η ρεαλιστική διατροφή.

3.Πρέπει να τρώτε λιγότερο και να επιλέγετε τα τρόφιμα που συμβάλλουν στην απώλεια λίπους και τα οποία σας προτείνουμε στη συνέχεια.

 

Πιο συγκεκριμένα: 

Ακολουθήστε καθημερινά μικρά και συχνά γεύματα , ώστε να καταναλώνετε μικρότερη ποσότητα φαγητού και να επιτυγχάνετε συνεχή λειτουργία του μεταβολισμού.

Μην ξεχνάτε το πρωινό: Το πρωινό διεγείρει τον μεταβολισμό και εφοδιάζει το σώμα με ενέργεια, ώστε να ανταπεξέλθει στις δραστηριότητες. 

-Καταναλώστε πολλές φυτικές ίνες:

Oι φυτικές ίνες που περιέχονται στα φρούτα, στα λαχανικά και στα δημητριακά ολικής άλεσης, επιτυγχάνουν το αίσθημα κορεσμού ταχύτερα και με σχετικά λίγες θερμίδες. Eπιπλέον, καθυστερούν την απορρόφηση των σακχάρων των τροφών, με αποτέλεσμα τη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα, κυρίως μετά το γεύμα.

-Εκμεταλλευτείτε την  δράση των πηκτινών

Oι πηκτίνες ανήκουν στις φυτικές ίνες και έχουν την ιδιότητα να δεσμεύουν ένα μέρος του λίπους των τροφών, που αποβάλλεται από το έντερο. Οι πηκτίνες περιέχονται κυρίως στις φλούδες και τα κουκούτσια. Μια καλή ιδέα, λοιπόν, είναι να τρώτε π.χ. το μήλο ή το αχλάδι με τη φλούδα.

-Καταναλώστε καθημερινά δύο  μερίδες ημίπαχων γαλακτοκομικών (γάλα, γιαούρτι): 

Φαίνεται ότι το ασβέστιο που περιέχεται στα άπαχα γαλακτοκομικά συμβάλλει στην καύση του λίπους. Σε έρευνα που έγινε στο Πανεπιστήμιο του Tενεσί φάνηκε ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν άπαχα γαλακτοκομικά 3-4 φορές την ημέρα κατά τη διάρκεια της δίαιτας  έχασαν έως και 70% περισσότερο λίπος σε σύγκριση με όσες έτρωγαν λιγότερα γαλακτοκομικά. 

-Φροντίστε το μεγαλύτερο μέρος της διατροφής σας να αποτελείται από πρωτεΐνες: 

Oι πρωτεΐνες συμβάλλουν στη συντήρηση του μυϊκού ιστού που είναι απαραίτητος για τις καύσεις του οργανισμού.Τα κύρια γεύματά σας πρέπει να αποτελούνται από κοτόπουλο, ψάρι, κρέας, αυγό.

-Καταναλώνετε τρόφιμα ολικής αλέσεως (δημητριακά/ζυμαρικά ολικής αλέσεως, καστανό/αναποφλοίωτο ρύζι, ψωμί πολύσπορο), τα οποία τροφοδοτούν σταδιακά τον οργανισμό με ενέργεια και διατηρούν το αίσθημα του κορεσμού για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα με αποτέλεσμα να αποφεύγονται τα ενδιάμεσα τσιμπολογήματα.

-Πίνετε πράσινο τσάι: 

Aντί για καφέ, μπορείτε για τις επόμενες δύο εβδομάδες να πίνετε πράσινο τσάι (μέχρι δύο φλιτζάνια την ημέρα). Tο πράσινο τσάι, λόγω της ξανθίνης που περιέχει, επιδρά στο μεταβολισμό του λίπους και προκαλεί διούρηση. Aποφύγετε όμως την κατάχρηση, επειδή είναι διεγερτικό.

-Μην τρώτε αργά το βράδυ.

-Μειώστε την κατανάλωση των αλκοολούχων ποτών 

-Αυξήστε τη φυσική δραστηριότητα