Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Συχνές Ερωτήσεις

Για να παραγγείλω από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, είναι υποχρεωτικό να κάνω εγγραφή;

Οποιοσδήποτε χρήστης / πελάτης μπορεί να περιηγηθεί στην ιστοσελίδα μας χωρίς να δώσει κάποια προσωπική πληροφορία ή να δημιουργήσει λογαριασμό. Μπορείτε πολύ εύκολα να προσθέσετε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι. Μόνο κατά την εκτέλεση μιας παραγγελίας το ηλεκτρονικό κατάστημα ζητάει τις αναγκαίες πληροφορίες, όπως π.χ όνομα, τηλέφωνο, διεύθυνση για να μπορέσει να παραλάβει το δέμα του ο χρήστης. Αν φυσικά ενδιαφέρεστε να κάνετε εγγραφή μπορείτε πολύ εύκολα από το ίδιο ακριβώς σημείο να επιλέξετε την επιλογή εγγραφή.

Τι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής υπάρχουν για να εξωφλήσο την παραγγελία μου;

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι οι παρακάτω:

  • Αντικαταβολή (Διατίθεται μόνο για τις παραγγελίες που θα σταλούν με courier)
  • Τραπεζική κατάθεση
  • Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα
  • Για να δείτε αναλυτικά τους τρόπους πληρωμής κάντε κλικ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Μπορώ να κάνω τηλεφωνικά την παραγγελία μου;

Φυσικά και μπορείτε να κάνετε τηλεφωνική παραγγελία. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να καλέσετε στο τηλέφωνο 2104817147 και το έμπειρο τμήμα πωλήσεων θα είναι στην διάθεση σας να σας εξυπηρετήσει. Σας ενημερώνουμε πως για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας καλό θα ήταν, πριν τηλεφωνήσετε, να γνωρίζετε το barcode ή τα barcode των προϊόντων για τα οποία ενδιαφέρεστε.